Transitiemarkt voor bestuurders, raads- en statenleden.

• 06 juni 2018 16:30 tot 21:00
  • locatie: hoofddorp

Save the date. U maakt het verschil!

Transitiemarkt voor bestuurders, raads- en Statenleden uit Noord-Holland, Flevoland en de Metropoolregio Amsterdam (MRA) over de transitieopgaven

Woensdag 6 juni 2018 | 16.30 - 21.00 uur in Hoofddorp

Nederland staat aan de vooravond van drie grote transities. In 2050 moet Nederland energieneutraal zijn, is onze economie volledig circulair en verplaatsen we ons op een duurzame manier. Het is een enorme uitdaging om die transities in producten en productie, mobiliteitsoplossingen, logistiek en ruimtelijke ordening voor elkaar te krijgen. Overheden en bedrijfsleven hebben elkaar hard nodig om dit te realiseren. We zijn in transitie; we gaan op een nieuwe manier ‘denken en doen’.

Als bestuurder, raads- en Statenlid bent u stevig aan zet. U kunt het verschil maken! U bent immers agendazettend en kaderstellend in uw gemeente of provincie. Daarom nodigen de Provincies Noord-Holland en Flevoland en de Metropoolregio Amsterdam alle bestuurders, gemeenteraadsleden en Statenleden uit voor een groots opgezette transitiemarkt over de transitie-opgaven en uw rol daarbij. U kunt zich laten informeren en inspireren over alle ontwikkelingen en mogelijkheden op het gebied van energie, circulaire economie en mobiliteit.
In onze directe omgeving zijn er immers al zoveel mooie initiatieven en voorbeelden uit de praktijk.
Zo bent u nog beter voorbereid en kunt u uw rol op lokaal, regionaal en provinciaal niveau optimaal invullen.

We nodigen u, als (nieuw) raadslid en als Statenlid en bestuurder, van harte uit voor de transitiemarkt ‘In transitie naar circulaire economie, duurzame energie en smart mobility’. Deze transitiemarkt vindt plaats op woensdag 6 juni van 16.30 tot 21.00 uur in Claus Event Center, Bosweg 19, 2131 LX Hoofddorp.

De bijeenkomst wordt groots opgezet, met een informatiemarkt, inspirerende sprekers, een discussietafel, speeddates met wethouders en gedeputeerden en natuurlijk een ‘circulair diner’.
U heeft zo alle mogelijkheden om uzelf te informeren, inspiratie op te doen en met elkaar in gesprek te gaan.

Dus zet woensdag 6 juni van 16.30 tot 21.00 uur nu in uw agenda!

Na de gemeenteraadsverkiezingen zal de definitieve uitnodiging worden verstuurd met een link om u aan te melden voor de informatiemarkt.

We zien u graag op 6 juni!

Jack Chr. van der Hoek en Jaap Bond, gedeputeerden van Provincie Noord-Holland

John Nederstigt en Elly van Wageningen, Portefeuillehouders van Duurzaamheid MRA

Activiteiten overzicht
madiwodovrzazo