Aftrap voor Week van het Wonen Provincie NH van 22 t/m 25 juni

• 17 juni 2020 08:33
  • locatie: online

Uitnodiging en vergaderverzoek Week van het Wonen Provincie Noord-Holland

De provincie organiseert van 22 tot en met 25 juni de Week van het Wonen. Deze week is er dagelijks van 13.00 tot 14.00 uur (en op donderdag van 10.00 tot 11.00 uur) een online themasessie via Teams. Verschillende sprekers laten hun licht schijnen over uiteenlopende onderwerpen die met wonen te maken hebben zoals circulair bouwen en flexwonen.

Wij sturen u hierbij een vergaderverzoek voor de aftrap van de week met gedeputeerde Cees Loggen en wethouder Marjon van der Ven. Zij gaan in gesprek over de actualiteit, de provinciale Woonagenda en het woonakkoord Westfriesland. Deze livestream is te volgen via onze website https://www.noord-holland.nl/Onderwerpen/Bouwen_wonen/Week_van_het_Wonen_2020

Voor zowel de aftrap als de themasessies hoeft u zich niet aan te melden. De links voor de teams-meetings volgen z.s.m. op onze website.

We zien en spreken u graag online.

Met hartelijke groet, team wonen

Provincie Noord-Holland