VNG - Jaarcongres 2021

• 16 juni 2021 09:30 tot 13:00
  • locatie: Digitaal
Direct opslaan in uw agenda

Geachte raad en college,

U bent van harte uitgenodigd voor het VNG Jaarcongres 2021. Het online congres vindt plaats op woensdagochtend 16 juni, van 09:30 tot 13:00 uur.

Vanuit het VNG-kantoor De Willemshof in Den Haag presenteert Marcia Luyten een actuele talkshow, met VNG-directeur Leonard Geluk als tafelheer. Aan tafel ontvangen ze een aantal (gemeentelijke) hoofdrolspelers met wie we terugblikken op de afgelopen maanden, maar vooral ook vooruitkijken.

Ook journalist en econoom Mathijs Bouman en schrijver en columnist Özcan Akyol zijn te gast. We spreken met hen en gemeentebestuurders onder meer over openbare orde, herstel van de economie, en de zorg voor kwetsbaren tijdens en na de coronapandemie.

Aansluitend op de talkshow vindt de Algemene Ledenvergadering plaats.

Programma VNG Jaarcongres 2021
16 juni 2021, 09:30 – 13:00 uur

• Talkshow: ‘Gemeenten in de actualiteit’.
  • Jaarrede Jan van Zanen
  • Toespraak minister van Binnenlandse Zaken
  • Algemene ledenvergadering

Reserveert u de datum alvast in uw agenda? De uitnodiging volgt binnenkort. De vergaderstukken voor de ALV ontvangt u op woensdag 19 mei.

Ik kijk er naar uit om u digitaal te ontmoeten op het VNG Jaarcongres!

Hoogachtend,
Jan van Zanen