save the date: Rekenkamercommissie over onderzoek gemeentelijk subsidiebeleid

• 22 september 2021 19:30 tot 21:30
  • locatie: online

Geachte Raadsleden, commissieleden en fractieassistenten,

De Rekenkamercommissie Den Helder heeft het onderzoeksbureau B&A in mei de opdracht verstrekt een onderzoek uit te voeren naar de doelmatigheid, doeltreffendheid dus effectiviteit van het gemeentelijk subsidiebeleid.
De rekenkamer streeft met dit onderzoek de volgende doelstelling na:
de raad inzichtelijk maken in hoeverre de gemeente Den Helder ervoor zorgt dat de subsidies die ze verstrekt doeltreffend en doelmatig zijn.
Inmiddels heeft het bureau de documentenstudie afgerond en zijn de gespreksprotocollen gemaakt voor de interviews.
Het online interview met de raadsleden/commissieleden zal plaatsvinden via het Microsoft Teams vergaderplatform en start woensdag 22 september om 19:30 uur.
U ontvangt van mij nog bijtijds een inloglink en een officiële uitnodiging voor deelname aan het interview.