Online sessie LHBTI-beleid voor gemeenten

• 28 september 2021 13:00 tot 15:00
  • locatie: Online: aanmelden via link

In het afgelopen jaar hebben wij contact gehad over de mogelijkheden om als gemeente monitoring en beleid te ontwikkelen voor emancipatie en acceptatie van de LHBTI-gemeenschap. Dat de acceptatie van LHBTI zelfs in Nederland geen vanzelfsprekendheid is, is de afgelopen tijd wederom pijnlijk duidelijk geworden in het nieuws, zoals we zagen bij de brandende regenboogvlaggen in de Amsterdamse studentenflat.

De provincie Noord-Holland en kennisinstituut Movisie organiseren op dinsdag 28 september van 13.00 tot 15.00 uur een bijeenkomst voor beleidsmedewerkers, raadsleden en wethouders. Het zou mooi zijn als naast Hoorn en Alkmaar meer gemeenten in de kop van Noord-Holland actief werk gaan maken van beleid voor deze inwoners. Om daar inspiratie voor op te doen, kan ik deze bijeenkomst erg aan bevelen.

Voor meer informatie en om je aan te melden voor de bijeenkomst kun je hier terecht.

Met vriendelijke groet,

Laurens Lubbers (hij/hem)