het tweede regionale scenario-atelier (RES)

• 18 december 2019 13:00 tot 16:30
  • locatie: Cultuurhuis, Markt 18 te Schagen

Graag nodigen wij u uit voor het tweede regionale scenario-atelier op woensdag 18 december a.s. in Cultuurhuis Markt 18 in Schagen.

Mogelijk heeft u al deelgenomen aan het eerste atelier van 6 november jl. De inbreng van die bijeenkomst wordt momenteel uitgewerkt en wordt de 18e december aan u gepresenteerd. Tijdens deze bijeenkomst wordt u gevraagd of u uw inbreng hierin voldoende herkent.

Na deze regionale toets vinden in januari de lokale ateliers plaats waarin met de lokale stakeholders wordt gesproken over de Regionale Energie strategie.

Aanvankelijk was aangegeven dat dit tweede atelier gehouden zou worden in SkagaVenture te Schagen. Omdat wij deze locatie bij nader inzien minder geschikt vonden,

is deze bijeenkomst verplaatst naar Cultuurhuis Markt 18, Torenstraat 1 te Schagen. Het Cultuurhuis is op loopafstand van het NS-station.

Vanwege de grootte van de zaal kunnen er aan dit atelier maximaal 72 personen deelnemen.

We hanteren bij de inschrijving het systeem “Wie het eerst komt, wie het eerst maalt”. Via deze link kunt u zich aanmelden.

Net als de eerste bijeenkomst is het tweede atelier vooral bedoeld voor deelnemers uit het veld. Zij worden dan ook speciaal uitgenodigd om aanwezig te zijn.

Leden van gemeenteraden, het algemeen bestuur van het Hoogheemraadschap en Provinciale Staten komen in een later stadium aan de beurt.

Zij zijn van harte welkom bij deze bijeenkomst, maar vervullen de rol van toehoorder.

Het is overigens een unieke netwerkbijeenkomst waarin u kunt kennismaken met de personen die de komende jaren mede de energietransitie in onze regio gaan vorm geven.

Het programma voor 18 december a.s.:

13:00 uur           Inloop met lunch

13:15 uur           Opening