Regionale bijeenkomst ' reacties concept-RES NHN samengevat

• 21 oktober 2020 19:30 tot 21:30
  • locatie: Online

Op woensdag 21 oktober geven we aan geïnteresseerden een totaalbeeld van alle ontvangen reacties op de concept-RES, alternatieve visies en de wensen en bedenkingen die de gemeenteraden, Provinciale Staten en algemeen bestuur van het waterschap hebben geuit. Ook lichten we toe hoe deze gaan helpen om de stap te zetten van concept-RES naar RES 1.0.

Het wordt een online bijeenkomst. Wilt u aanwezig zijn? Meld u zich dan aan via deze aanmeld-link. Voorafgaand aan de bijeenkomst ontvangt u een vergaderlink.

Programma:

19.30 uur   Welkomstwoord

19.40 uur   Toelichting op binnengekomen reacties, wensen en bedenkingen en alternatieve plannen

20.00 uur   Vragenronde

20.15 uur   Pauze

20.30 uur   Vier deelsessies : provincie als geheel, Westfriesland, Kop van Noord-Holland, Regio Alkmaar.

21.30 uur  Einde programma

Nogmaals hartelijk dank voor uw betrokkenheid. Op de website www.energieregionhn.nl vindt u meer informatie over de RES.

Activiteiten overzicht
madiwodovrzazo