Gemeenteraad brengt zorgorganisaties in kerstsfeer

Gepubliceerd op: 08 december 2022 10:12

Michel Pastoor (raadslid Fractie Pastoor): "Iedereen verdient fijne feestdagen en daar dragen wij graag ons steentje aan bij. Daarom hangen we deze zaterdag bij verschillende zorgorganisaties de slingers op: we gaan samen aan de slag met feestelijke aankleding en verlichting. Vaak toveren zorgmedewerkers of vrijwilligers de gezamenlijke ruimtes in hun vrije tijd om in kerstsferen. Dat nemen we nu uit handen. Het is een mooie manier concreet iets te doen voor mensen om ons heen én om elkaar beter te leren kennen. Er doen zo'n dertig collega's mee en we gaan langs bij Aristozorg Ten Anker, Tellus De Groene Vecht en De Lichtboei en Omring Den Koogh. We sluiten af met een lunch bij Het Leger des Heils bij het project 'De Warme Deken'. Het kan niet anders dan een prachtige ochtend worden en ik kijk er met veel plezier naar uit."

Aankondiging gemeenteraad hangt de slingers op